ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל התייחס הערב (ראשון) לחזרת כיתות ה-ו וכיתות י-יב ללמידה מרחוק. "אנו נמצאים במציאות מורכבת של אי ודאות ושינויים מתמידים. אתמול כאשר עברנו מעיר כתומה לצהובה קיבלתי החלטה על פתיחת הלימודים הפרונטליים בתוך בתי הספר, לאחר לחצים כבדים עליי, הן של משרד החינוך והן של קבינט הקורונה, אני נאלץ להחזיר את הלימודים בכיתות האמורות ללמידה מרחוק, למרות הרצון העז שלי להחזיר את העיר לשגרה בדגש על המסגרות החינוכיות , ניאלץ להמתין עד להחלטת הממשלה ביום רביעי הקרוב".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








