מערכת החינוך ברחובות תיסגר? ימים יגידו – תלמידת כיתה ה' בבי"ס שפרינצק אומתה כחולת קורונה. בעקבות כך, בני כיתתה נכנסו לבידוד וכל מי ששהה עמה. משרד הבריאות ועיריית רחובות עומדים מקרוב במהלך הימים האחרונים לאור התפשטות הקורונה במוסדות החינוך בעיר. כזכור, שלשום פורסם על סגירת בי"ס נבון ומעבר ללמידה מרחוק בעקבות התגלות מקרה קורונה. למחרת, תלמידת כיתה א' בבי"ס ממלכתי חיים ויצמן נמצאה מאומתת. בני כיתתה ייאלצו להיכנס לבידוד. נגמר? טעות בידכם! כעבור מספר שעות, אשת צוות נמצאה מאומתת לנגיף בבית הספר נועם בנים. חלק ניכר מהצוות החינוכי נכנס לבידוד ולכן כלל הכיתות עברו ללמידה מרחוק מלבד 2 כיתות. 3 כיתות תלמידים נכנסו לבידוד. שוב מקרה קורונה – מטפלת בצוות החינוכי בבי"ס שריד נדבקה בקורונה, מספר ילדים נכנסו לבידוד וככל הנראה בית הספר עלול להיסגר.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










