news08.net/ads.txt

צפו: הפגנות בעת ביקור נתניהו ברמלה

ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, שר הבריאות, יולי אדלשטיין, מנכ״ל קופ״ח מכבי רן סער וראש עיריית רמלה, מיכאל וידל הגיעו הערב למתחם חיסוני הקורונה של קופ”ח מכבי ברמלה לפגוש את מרגריט אל סוסו תושבת העיר רמלה ועובדת מערכת החינוך שהיא המתחסנת ה-2 מיליון בישראל נגד נגיף הקורונה. מחוץ למקום חיכו עשרות מפגינים שהפגינו נגד השלטון.
ראש הממשלה בנימין נתניהו: “התרגשות גדולה, מרגריט היא המחוסנת ה-2 מיליון במדינת ישראל. ישראל ממשיכה לשבור את כל השיאים, הבאנו מיליוני חיסונים למדינת ישראל, ומקדימים את כל העולם עם קופות החולים המצוינות שלנו. אנחנו זזים קדימה במהירות עצומה כדי לחסן את כלל האוכלוסייה. צועדים לעבר המליון הבא”.
ראש העיר מיכאל וידל: “אני רוצה להודות לראש הממשלה על ההובלה של המאבק בקורונה ובייחוד על מבצע החיסונים. בעיר רמלה עד כה התחסנו מעל 10,000 תושבים. אני קורא לכל תושבי העיר להגיע ולהתחסן, רק ככה נוכל לפתוח את המסחר, החנויות, המסעדות, לטוס לחו”ל, לעשות עסקים ולטייל”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן