news08.net/ads.txt

 מיכאל בן שיטרית: “אפשר לזייף מילים, אפשר לזייף סיסמאות, אבל אי אפשר לזייף מבט בעיניים”

4185d6c4-ea13-4c5c-bfbb-8476447518fd

דברים אלו שייכים למיכאל בן שטרית, מספר 3 בסיעת “גדרה מתחדשת”. לקראת חגי תשרי הציג רווח את הנבחרת כולה. מספר 2, אליאב מזגני, הצהיר: “סהר רווח יכול להיות ויהיה ראש המועצה הבא של גדרה”

“הרשימה שלי כוללת אנשים שנבחרו בקפידה, כל אחד תורם בתחומו את החלק המקצועי שלו בכתיבת תכניות העבודה של סיעת גדרה מתחדשת” – על הדברים הללו אמון סהר רווח, המועמד לראשות מועצת גדרה ואותם אמר במפגש עם חברי הסיעה, תומכים ופעילים. הדמות הבולטת ברשימה, הוא כמובן מספר 2, אליאב מזגני אשר שימש כחבר מועצה עד לפני חצי שנה, עת התפטר. מזגני כיהן כסגן ראש המועצה, מחזיק תיק שפע ומכהן כראש ועדת המכרזים של גדרה; מספר 3: מיכאל בן שטרית (נשוי ואב ל-3), תושב גדרה בעשור האחרון, מאנשי החינוך הבולטים בישראל, מומחה לילדים ונוער בסיכון, הקים וניהל תיכון והוביל אותו לאחד מ-10 התיכונים הטובים בארץ. בנוסף, ניהל את אגף החינוך של קריית מלאכי, הוביל תכניות פורצות דרך בחום החינוך, בוגר קורס מנהיגות של אונ’ הווארד ומרצה בנושא מנהיגות, אחריות חברתית, מצוינות וחינוך.

המקומות הבאים: בת-אל אלפרוביץ’, תושבת גדרה ב-14 השנים האחרונות, עוסקת בחינוך למעלה משני עשורים, בעלת תואר שני בחינוך מיוחד עם התמחות בלקויות למידה, מאבחנת דידקטית, מלמדת נוער בסיכון ומנהלת את סניף עמותת ניצן באשדוד (מספר 4); אסתר בורגס (30), עלתה מאתיופיה לגדרה בגיל 3. במשך השנים עבדה בתחום החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי במושבה, רכזת נוער ופעילה חברתית למען הקהילה (מספר 5); הבא בתור: שרון פרייליך (44, נשוי ואב לשלושה), תושב גדרה בשבע השנים האחרונות, הנדסאי תוכנה ואלקטרוניקה, פעיל חברתי, ממקימי ועד הורי הגנים היישובי ופעיל בהנהגת ההורים הארצית (מספר 6); הילה נעים מאיישת את המקום השביעי ברשימה של רווח. היא בת 37 ואם לשלושה. מתגוררת בגדרה מזה תשע שנים בגדרה, בעלת תואר ראשון במשאבי אנוש ותואר שני במנהל עסקים, עוסקת בתחום הביטוח ב-13 השנים האחרונות ופעילה במסגרת בתי הספר והגנים במושבה. את המקום ה8- מאייש איל ברובין (44, נשוי ואב לשתיים), תושב גדרה בשמונה השנים האחרונות, בעל תואר ראשון ושני בהצטיינות בהנדסת תעשיה וניהול, מתמחה בניהול מגה פרויקטים והובלת תהליכי שיפור; מספר 9: דנה ליברמן-רודריגז (44, נשואה ואם לשלוש), אשת חינוך המתגוררת בגדרה 22 שנים, מייסדת ומנכ”לית מגזין ‘פודרה’ לנשים ופועלת לקידום מעמד האישה. את מספר 10 מאייש אילן ג’רזי (52, נשוי ואב לשלושה), תושב גדרה בשמונה השנים האחרונות, מנהל בהצלחה את ‘מופת’ ו’בימת הנוער’ ברחובות. מספר 11: יניב ויסמונסקי (38, נשוי ואב לשלושה), תושב גדרה מזה 3 שנים, מנהל מחלקת נוער וצעירים בעיריית בת ים.

בדברים שנשא אמר מיכאל בן שטרית: “סהר רווח הוא האיש הנכון בזמן הנכון. אפשר לזייף מילים, אפשר לזייף סיסמאות אבל אי אפשר לזייף מבט בעיניים. אנשים בגיל שלנו יודעים לראות דרך העיניים יושר, כנות ואמת – ואת זה ראיתי בסהר רווח ומבחינתי בגלל זה ובגלל הרקורד שהוא מביא איתו  – שזה מה שגדרה צריכה: ידע ניהולי – בחרתי בו”. בהמשך אמר בן שטרית: “חינוך הוא באמת המרכיב הכי חשוב ברשות מקומית. אני תמיד אומר שכל שאר התחומים זו הוצאה ואילו ההשקעה היחידה היא חינוך. אשמח לקחת את החינוך תחת אחריותי ובשביל זה בנינו תכנית אסטרטגית לחינוך – וזה החלק החשוב. מערכת החינוך במדינת ישראל בפיגור גדול אחרי המציאות ומה שנעשה זה נצמצם את הפער הזה לכיוון העתיד של הילדים שלנו ואחר כך גם נרוץ קדימה, אני יודע שזה יילך רק תנו לנו את המנדט”.

אליאב מזגני הוסיף: “אני מכיר ומבין פוליטיקה, זוהי הפעם השלישית שלי במעמד כזה של מערכת בחירות ואני אומר לכם שסהר רווח יכול להיות ויהיה ראש המועצה הבא של גדרה”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן