נבחרת הקומן של מזכרת בתיה (גילאי 13-15) שמורכבת משני שראיזין, שיה שר-שלום , איה מזור, דניאל גליקמן , נטע פרנקל, מישל קורנפלד, שלי קמלמן וליה מקמל, זכתה במקום הראשון בתרגיל הקבוצתי באליפות ישראל בשחייה אומנתית לשנת 2021 שהתקיימה בסוף השבוע האחרון במכון וינגייט.

כמו כן, קבוצת נבחרת הצעירות(U12) התחרו לראשונה בהרכב החדש בתרגיל "קומבו" וזכו במקום החמישי והמכובד. בנוסף לכך, נוי גזלה ושני שראיזין זכו עם תרגיל הדואט במקום השני בקבוצת גיל נערות ובמקום השלישי בקטגוריית בוגרות. כאמור, אלו הישגים נהדרים לבנות בהובלת המאמנת ורוניקה גינזבורג אשר הצליחה לשמור על רמת כושר, יכולת וטכניקה ברמה הגבוהה ביותר, לאחר שנת קורונה מרובת אתגרים.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









