news08.net/ads.txt

קרית גת: שני ילדים ננעלו בשגגה ברכב בשני מקרים שונים

מה יהיה עם כל כך הרבה מקרים של ילדים שננעלים בשוגג ברכב הוריהם? שתי קריאות בהפרש של זמן קצר התקבלו בקרית גת. בקריאה הראשונה אודות ילד שננעל בשגגה ברכב בשכונת כרמי גת בקרית גת. דקות לאחר מכן התקבלה קריאה נוספת אודות פעוט כבן שנתיים שגם ננעל בשגגה לעיני אמו, ברחוב שדרות אבני החושן.

אשר גבאי, אחראי בית המתנדב סניף קרית גת, מיכאל דיין ועדן טייב, כונני הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו הכוננים, בשני המקרים, תוך זמן קצר את הילדים בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

“קיבלתי את הקריאה הראשונה, אודות ילד שננעל ברכב בשכונת כרמי גת”, סיפר גבאי. “יחד עם מיכאל דיין ועדן טייב הגענו למקום ותוך דקות חילצנו את הילד לשלום ומבלי לגרום כל נזק לרכב. בעודנו מתחילים לארוז את הציוד המקצועי, התקבלה קריאה נוספת, אודות פעוט שננעל בקרבת מקום. מיד יצאנו והגענו למקום. צוותי כב”ה, משטרה ורפואת חירום המתינו להגעתנו. במהירות רבה חילצנו גם את הפעוט הזה בשלום. הפעוט נבדק על ידי חובשי רפואת החירום”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עמם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן