news08.net/ads.txt

פרסום ראשון: שוטרים פוקדים לעתים תכופות בביתה של ענבל אור

ענבל אור

דרמה נוספת מבית היוצר של ענבל אור: לאחר שבית המשפט הורה על פירוק החברה שברשותה עברה אור, שבעבר הייתה הסמל של קבוצות הרכישה, להתגורר עם ילדיה במזכרת בתיה, אולם בשבועיים האחרונים היא מזעיקה את שוטרי תחנת רחובות במגוון טענות.

אתמול בבוקר, למשל, היא הזעיקה את שוטרי התחנה בטענה כי אלמונים פרצו לביתה, סיממו אותה וגנבו לה מהבית פריטים. אחד השוטרים ציין כי “התרגלנו כבר, אנו מגיעים אליה, רושמים דוחות ועוזבים את המקום”.
inbalor_3_c
כזכור, בפברואר 2016 נחקרה אור ברשות המסים בחשד להעלמות מס ובאפריל הוציאה רשות המסים צו הקפאה על נכסיה האישיים. כתוצאה מן המעצר המתוקשר החלו חלק מלקוחותיה של אור לטעון כי רומו על ידה באמצעות הצגת מצג שווא ומסירת מידע מוטעה בהליכים שקדמו לחתימתם על הסכמי התקשרות עמה. לבית המשפט המחוזי הוגשה בקשה לפירוק חברת אור סיטי נדל”ן. ב-5 באפריל 2016 הורה בית המשפט המחוזי בתל אביב על פירוק החברות של אור, והוציא נגד אור צו עיכוב יציאה מן הארץ. לדברי בית המשפט “אור סיטי נדל”ן” פעלה בשיטת פירמידה. אור נחקרה באזהרה על ידי מפלג ההונאה של משטרת ישראל בחשד למרמה, רישום כוזב במסמכי תאגיד ועבירות נוספות, ושוחררה ממעצר בערבות. ב-9 באפריל הגישה דוח כללי למפרק הזמני של החברה על נכסיה וחברותיה, לאחר הגשתו התברר שהדוח מציג רק חלק מעסקיה וחברות שבבעלותה. בחקירת רשות המסים נמצאו במחשבה האישי ראיות לכך שאור מקיימת עסקים בחו”ל ובהם חברה בארצות הברית. ב-1 באוגוסט 2016 נתן בית המשפט צו לפירוק כל החברות של ענבל אור.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן