news08.net/ads.txt

ועדת זמורה אישרה את תכנית התחדשות בשני מתחמים בעקרון | צוברי: “סנונית ראשונה בדרך להרחבת היישוב, חיזוקו והתחדשותו”

ועדת זמורה – המרחבית, אישרה את תכנית ההתחדשות בשני מתחמים בעיר: האחד בפינת הרחובות ויצמן והרצל והשני בשכונת זוגות צעירים בסמוך לרחוב הרצל. מדובר בפרויקט חשוב, סנונית ראשונה, מתכנית מורחבת יותר שמטרתם להצמיח ולחזק את היישוב ולתת מענה לזוגות הצעירים בעיר וכן לשפר את איכות חייהם של ותיקי העיר תוך שיפור התשתיות הקיימות.
במסגרת העבודות המבנים מתוכננים לקום מרכז מסחרי חדש ומשודרג שימנף את הפעילות העסקית ביישוב. יוקמו גני ילדים חדשים, יורחבו הכבישים, ישודרגו התשתיות והסדרי התנועה ישופרו, זאת בהמשך לכך שהדיירים הוותיקים ישדרגו משמעותית את הדירות הקיימות ויקבלו דירה במבנה חדש עם מעלית, חדר נוסף ומרפסת.
צוות חברתי מיוחד מלווה את הדיירים לאורך השנה האחרונה ומנגיש להם את המידע בנוגע לפרויקט והתקדמותו. דיירים עמידר או דיירים ותיקים שלא ירצו לחכות לבינוי הפרויקט יקבלו את הזכות לבחור דירת קבע אחרת למגורים.
ראש המועצה, חובב צברי: “לאחר האישור, התכנית מיועדת לעבור לוועדה המחוזית וכולי תקווה כי גם שם התכנית תעבור באופן חלק ללא עיכובים ונוכל להתקדם לשלב גיוס היזם. כפי שאתם יודעים, ריצת מרתון ארוכה דורשת הרבה הכנות אך לאחר הזינוק, ייקח כמה שייקח, בסוף נגיע לקו הגמר – כולי אמונה כי תכנית ההתחדשות הזו היא סנונית ראשונה בדרך להרחבת היישוב, חיזוקו והתחדשותו, כראש המועצה אני מתעקש על המשך צמיחתו של היישוב לצד בנייה חדשה והתחדשות עירונית, תוך חיזוק ושיפור השכונות הוותיקות ושדרוג התשתיות ברחבי היישוב כולו”.
.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן