news08.net/ads.txt

מתקדמים לסיבים אופטיים במזכרת בתיה – רק אם התושבים יירשמו…

אינטרנט כבל

במכרז סיבים אופטיים לה מועצת מזכרת בתיה הייתה שותפה זכתה חברת התקשורת טלזר 019 לפריסת הסיבים בפס רחב עבור התושבים, למכרז הצטרפו רשויות נוספות והרשות בה ירשמו לפחות 100 תושבים לפרויקט כמתעניינים תזכה להתקדם הלאה לחיבור.

 

בכדי להתקדם לפריסה מהירה של התשתית, על כל ישוב להראות היענות חיובית של תושביו להתחבר לאינטרנט המהיר, אם ברצונכם להביא לפריסה מהירה של תשתית סיבים אופטיים ולקבל את השירותים הקשורים בכך, הנכם מתבקשים למלא את פרטיכם בלינק המצורף מטה.

ראש המועצה, גבי גאון ציין: “בנוסף לסיכום האסטרטגי שלנו מול חברת בזק לעניין פריסת הסיבים האופטיים, חברה המועצה ל-41 רשויות נוספות במכרז לפריסת סיבים אופטיים בפס-רחב ברחבי המושבה, בו זכו חברות התקשורת “טלזר 019” וחברת “שיטה”. רק רשות בה ירשמו לפחות 100 בתי אב המעוניינים בפרויקט תזכה להתקדם הלאה לחיבור, לכן אנו נדרשים להציג רישום של לפחות 100 בתי אב המעוניינים בפריסה”.
עלויות המינימום הצפויות:
•עלות התקנה חד פעמית עד 360 ₪ (תשלום שיכול להיות מבוטל בהמשך) + 450 ₪ בגין עלות מחיר ציוד קצה.
•מחיר חבילת גלישה בהתאם למהירות הגלישה:
עבור 300MB – תשלום חודשי של ₪85
עבור 500MB – תשלום חודשי של ₪90
עבור 1GB – תשלום חודשי של ₪100
התושבים המעוניינים בפריסה, אנא מלאו את פרטיכם בטופס שבקישור, עד ל- 7/11/2021. יש להירשם פעם אחת בלבד עבור כל בית אב! מילוי הטופס הוא רק להבעת התעניינות *ואינו* מחייב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן