news08.net/ads.txt

הצלחה נוספת למשטרה במרחב לכיש: עשרות “חיילים” – נתפסו וברשותם סמים מסוכנים, אקדח ורימוני הלם

המאבק בארגוני הפשיעה: היחידה המרכזית במרחב לכיש הפעילה סוכן סמוי, שהביא למעצר עשרות חשודים בסחר בסמים, שחלקם הגדול משתייכים באופן ישיר לארגוני פשיעה ופועלים תחת חסותם.

הסוכן שגויס למשימה הוא שוטר שעבר במשך תקופה ארוכה הכשרה שאפשרה לו לחדור למעגל העבריינים, ולבסס את מעמדו עד לכדי קיום שיחות ומפגשים ישירים. הוא נשלח לבצע מגוון עסקאות עם יעדים מודיעיניים שנבחרו בקפידה, וזוהו כמי שמפעילים את קווי הסחר בסמים, ומזרימים כספים באופן ישיר לארגוני וכנופיות הפשיעה.

במהלך יותר מ-60 עסקאות, הצליח הסוכן לרכוש סמים מסוגים שונים, בשווי עשרות אלפי שקלים, ולהפליל 34 חשודים. החשודים נעצרו והועברו לחקירה. בפשיטה על בתיהם נתפסו סמים מסוכנים, אקדח ורימוני הלם. במסגרת מבצע המעצרים נעצרו שלושה חשודים במעורבות באירוע ירי באשקלון, על רקע סכסוך פלילי ומאבק שליטה בקווי הסמים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן