ראש עיריית לוד יאיר רביבו הודיע לפני זמן קצר (שלישי) כי תחנת משטרה חדשה תוקם בעיר, נוכח האירועים החמורים. "בעקבות אירועי הלילה החמורים סיכמנו מפקד התחנה ואנוכי עם המפכ"ל על פתיחת תחנת משטרה חדשה בשכונת הרכבת-נוה שלום-פרדס שניר", ציין רביבו ברשומה שהעלה לרשת החברתית.
רביבו הוסיף כי "בתחנה יהיו קצין ו-23 שוטרים ולוחמי יס"מ שיעבדו 24/7 לאיסוף נשק, סמים וטיפול בעבריינות כביש ואלימות. תודה לכם תושבים יקרים על המעורבות שלכם שהובילה לתגובה הנחושה!".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










