news08.net/ads.txt

קרית מלאכי: שני מקרים בהם תינוקות ננעלו ברכב לעיני הוריהם – ב36 שעות

מה קורה בקרית מלאכי מבחינת שכחת ילדים ברכב? בטווח זמן של 36 שעות חולצו שני תינוקות מרכבים – לעיני הוריהם על ידי מתנדבי ידידים.

במקרה הראשון חולץ תינוק כבן שנה שננעל ברכב לעיני אביו, ברחוב הוורדים בקריית מלאכי. רוני ברויאר, שמואל גלינסקי מתנדבי הסניף, ורועי אסרף מנהל הסניף, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את התינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב. לדברי גלינסקי, “הייתי בעיצומה של התארגנות הבוקר כשקיבלתי קריאה באפליקציית משרד הבריאות, אליה אני מחובר. הוצאתי קריאת חירום בידידים ויצאתי. כשהגעתי למקום הייתה המולה רבה וצעקות ‘תקראו לידידים’. הצגתי את עצמי כמתנדב ידידים והתחלתי בפעולות הפתיחה יחד עם המתנדבים הנוספים. הרגשתי שיד ה’ עוזרת לי ובתוך שניות הצלחנו לפתוח את הרכב. זהו החילוץ העשירי שלי, אך הפעם הפתיחה הייתה מהירה מתמיד והתחושה מדהימה. כיף לפתוח ככה את החודש”.

במקרה השני תינוקת כבת שלושה חודשים ננעלה ברכב לעיני אמה, ברחוב סנדיגו. רועי אסרף, מנהל סניף קרית מלאכי והמתנדבים שמואל גלינסקי ויוגב איבגי, נענו לקריאה. “הייתי בבית, מרחק כשתי דקות מהמקום” תיאר אסרף. יצאתי מיד ואלי חברו מתנדבי הסניף, שמואל ויוגב. האמא הניחה את המפתחות על המושב ועברה לחגור את התינוקת בצד השני. לדבריה, לא תיארה לעצמה שהרכב יינעל בכזו מהירות לפני שהגיעה לדלת הנגדית. פתחנו את הרכב במהירות והוצאנו את התינוקת היישר לידי אמהּ הנרגשת. התחושה עילאית והסיפוק הכי טוב שניתן לחוש”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן