news08.net/ads.txt

זהר בלום ודודי אשכנזי התארחו במיניאפוליס, במסגרת “שותפות ביחד” וקרן JNF, לגיוס תרומות לטובת פרויקטים פיסיים וחברתיים

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום וראש לשכת ראש העיר האמון על קשרי החוץ, דודי אשכנזי התארחו במיניאפוליס שבמינסוטה ארצות הברית, במסגרת “שותפות ביחד” –  פרויקט משותף לעיריית רחובות, הסוכנות היהודית והפדרציה היהודית במיניאפוליס שמטרתו להעמיק את האחדות בין קהילות יהודיות בישראל ובתפוצות.

זהר בלום ודודי אשכנזי במיניאפוליס

בלום אשכנזי ויתר חברי ועדת ההיגוי הרחובותית היו אורחי הכבוד של ג’ייסון א.רוס, שותף בכיר בקרן JNF, אשר אמונה בין היתר על גיוס תרומות לטובת פרויקטים פיסיים וחברתיים במדינת ישראל ואף תורמת לעיר רחובות באמצעות המועצה לשימור אתרים, בדגש על שימור בית הכנסת הגדול, מרכז המבקרים במוזיאון הפרדסנות, חדר אוכל ומעלית במכון איילון ועוד.

במסגרת שהותם השתתפה המשלחת הרחובותית במספר אירועים, כאשר המרגש בהם נרשם בערב תמיכה במדינת ישראל, אשר אורגן על ידי נוצרים אפריקאים ולהקת הזמר המקומית ששרה בעברית והניפה בהערצה את דגלי כחול-לבן.

“הודנו לג’ייסון על התמיכה העצומה וסיכמנו כי נעניין בפרויקטים נוספים אשר עשויים לעניין ולהתאחד עם מטרותיה העיקריות של הקרן”, סיפר זהר בלום, שהוסיף כי “ג’ייסון הוזמן לביקור גומלין וככל הנראה יגיע לרחובות במהלך הקיץ הקרוב”.

כאמור לעיל, רחובות-מיניאפוליס זהו פרויקט המשותף לעיריית רחובות, הסוכנות היהודית והפדרציה היהודית במיניאפוליס, במסגרת “שותפות ביחד”, רשת הקהילות השותפות של הסוכנות היהודית במטרה להוות את המנוע המרכזי בהעמקת האחדות בין קהילות יהודיות בישראל ובתפוצות.

החזון של “שותפות ביחד” הוא ליצור קהילה יהודית כלל עולמית המורכבת ממארג משגשג של יחידים, משפחות וקהילות שביחד מעשירים את הזהות היהודית שלהם וישראל נמצאת בליבם. המשימה העומדת בפני כל משלחת היא לחזק ולפתח את הקהילות היהודיות בארץ ובעולם על ידי יצירת מחויבות וקשרים משמעותיים בין חברי הקהילות, המבוססים על עשיה הדדית וחיבור לזהות יהודית משותפת.

בתוך כך יצוין כי באפריל, אשתקד התארחו חברי ועדת ההיגוי של “שותפות ביחד” ממיניאפוליס, מינסוטה, לביקור ברחובות. במסגרת הביקור, שמונת האורחים ממיניאפוליס התארחו במשך ארבעה ימים בבתיהם של חברי ועדת ההיגוי הישראלים. במהלך הביקור נפגשו האורחים עם תלמידים המשתתפים בתכניות השונות שהתקיימו בזכות תרומות הקרן והתרשמו מפעילותם הענפה. בנוסף הוחלט לגבש תכנית מנהיגות נוער ותכנית מנהיגות למבוגרים בין רחובות ומיניאפוליס. כמו כן ביקרו באירוע באתר פרדסנות ע”ש מינקוב יחד עם בני נוער ותושבים שלוקחים חלק בפעילויות שמתקיימות במסגרת השותפות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן