news08.net/ads.txt

ישי קמחי מספר על כתב שירות לילדים של חברת MyDoctor

הילדים שלכם הם הדבר הכי חשוב לכם בעולם: עשיתם הכל כדי להביא אותם לעולם, גידלתם אותם במלוא תשומת הלב ועם כל החום והאהבה שבלב שלכם, והפכתם אותם להיות מי שהם היום – ילדים נבונים, חברותיים ונעימי הליכות. אבל מה עם הבריאות שלהם? ובכן, אחרי כל ההשקעה שלכם בהם, אתם חייבים לדאוג שהבריאות של הילדים שלכם תהיה איתנה ושלמה על כל ההיבטים השונים שלה, ובדיוק בשביל זה כדאי לכם להכיר את חברת

MyDoctor.

שוחחנו עם ישי קמחי, מנכ”ל חברת MyDoctor, שמספר לנו היום איך תוכלו לקבל מענה רפואי מקיף במסגרת מנוי לכתב שירות לילדים שלכם, אז בואו להבין מה בדיוק הוא כולל ואיך הוא יכול לסייע לכם ברגע האמת.

כתב שירות לילדים – כי מה יותר חשוב מהם?

ישי קמחי דואג להבהיר כבר בהתחלה שהילדים הם במקום הראשון בכל תחום: “מעטפת ההגנה הרפואית שאתם יכולים לספק לילדים שלכם היא מעל הכל. אין לנו ספק שכבר יצא לכם להגיע איתם לכל מיני רופאים ולקבל כל מיני תשובות והפניות, אבל לצד זה אנחנו לא ממש בטוחים שתמיד יצאתם מרוצים. היות ומדובר על הילדים שלכם, פחות מ-100% שביעות רצון לא באה בחשבון, וכאן בדיוק כתב שירות לילדים של MyDoctor נכנס לתמונה.

אנחנו ב-MyDoctor מציעים למנויי כתב השירות לילדים מגוון רחב של שירותים רפואיים שיכולים לעזור לילדים בכל שלב ושלב. ככלל, כתב השירות מונה 6 קטגוריות שונות לשירותכם – אבחונים, ייעוצים, בדיקות, טיפולים רגשיים, טיפולים כלליים וכן פיתוח מיומנויות למידה”.

הגדרות בצד – מה כולל כתב השירות בפועל?

ביקשנו מישי לרדת לפרטים קצת יותר ספציפיים, כדי לתת לכם את התמונה המלאה כלפי מה שאתם עומדים לקבל: “אם ניכנס קצת יותר לעובי הקורה, נמצא שכתב שירות לילדים של MyDoctor כולל כמה מבין הטיפולים והבדיקות הכי חשובים שאתם יכולים להעניק לילדים שלכם: אבחון דידקטי; אבחון פסיכודידקטי; ייעוצים עם רופאים מומחים; ייעוץ תזונאי; בדיקת שמיעה; בדיקה אורתודנטית; טיפול בבעיות הרטבה; ריפוי בעיסוק; טיפול פסיכולוגי; קלינאית תקשורת ועוד מגוון רחב של שירותים שאתם פשוט לא יכולים לוותר עליהם.

במסגרת המנוי לכתב שירות לילדים יעמדו לשירותכם נציגי השירות שלנו, שיעזרו לכם לקבל מענה מקיף בכל רגע נתון, ולתאם עבורכם ועבור הילדים שלכם את התורים הקרובים ביותר, עם זמני המתנה מינימליים ביותר. כל זאת בתשלום סמלי שלא מזכיר את ההצעות שייתכן וקיבלתם מגורמים אחרים, כמו קופות החולים או חברות הביטוח”.

אז מה עושים עכשיו?

קמחי ממליץ להפסיק לקחת את הזמן, ולהתחיל לפעול למען בריאות הילדים שלכם: “זה הזמן להפסיק להתמהמה ולשים את בריאות הילדים שלכם במקום הראשון. אנחנו ב-MyDoctor מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום, ויחד נתחיל בדרך שתשמור עליהם בריאים, מוגנים ובטוחים כבר מהיום הראשון. מחכים לשמוע מכם!”

למידע נוסף על כתב שירות לילד היכנסו ללינק

כמו כן, ניתן להזמין ב-MyDoctor רופא ילדים אונליין שיהיה זמין עבורכם 24/7

מאחלים לכם בריאות איתנה!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן