news08.net/ads.txt

עיר:

כתובת: מפקורה 1 אשדוד

קטגוריה:

קטגוריית משנה:

פטרה – מסעדה גיאורגית באשדוד [לא כשרה]

מסעדת פטרה – מוסד קולינארי מוביל בישראל המציע תפריט אוכל גיאורגי, שאינו כשר.

המסעדה, בבעלות המסעדן סימו בן חובל והיא כוללת מגוון מאפים ותבשילים מן המטבח הגרוזיני המסורתי, לצד מנות אירופאיות קלאסיות מהדגה הימית, פירות ים ובשרים משובחים.

כל המנות מיוצרות על ידי טבחים המתמחים באוכל הגיאורגי. הבצקים מיוצרים במקום ונאפים בתוך תנור אבן כנהוג בגיאורגיה, התבשילים והמילויים מקורם במתכונים עתיקים והטריות מורגשת בכל מנה ומנה. פטרה, ממוקמת על הקו הראשון לים, בחוף הקשתות באשדוד והיא טבולה בצמחייה ירוקה ובאווירה פסטורלית ונעימה.

נשמח לארח אתכם ולהעניק לכם שירות חם ואדיב.

דבר הבעלים – המסעדן סימו בן חובל
מאז שאני ילד תמיד חלמתי להגשים את עצמי – ובגדול. מהר מאוד מצאתי את עצמי מתאהב בתחום הקולינריה, נוגע בסירים ומתרגש מאוכל. הייתי קם בבוקר כדי להתלהב ולהתרגש מלשטוף כלים, מריח של תבלינים, מבישול ארוך. אהבתי את זה אז – ואני אוהב עד היום. האהבה הזו נמשכת כבר 32 שנה…

בגיל חמש עשרה החל הרומן שלי עם המטבח, ראשית כשוטף כלים במסעדה קטנה, לאחר מכן צמחתי והתפתחתי לתפקידים נוספים והרגשתי איך העצמות שלי בוערות. כמה כייף לי, הרגשתי שאני עובד במה שאני אוהב. לימים הבנתי שצדקתי, שבאמת זכיתי להיות במקום שטוב לי בו, שאני מצליח לגעת באנשים דרך זיכרונות ילדות שלי במטבח הגיאורגי.

בתקופת שירותי הצבאי הבנתי שאני רוצה לממש עד הסוף את החלום שלי ולהיות מסעדן. הרגשתי את הצורך ללמוד, לצבור עוד ועוד ניסיון בעבודה במטבחים. שירתי כטבח, הופעתי בתחרויות מטבחים בצה”ל – וכשהשתחררתי קיבלתי הצעה מפתה מאוד לעבוד בחברת החשמל. עבודה מכובדת עם שכר נאה. כחייל משוחרר לא הייתי מסוגל לסרב, ובמקביל צברתי ניסון במטבחים שונים, למדתי את רזי המקצוע. כשאתה אוהב משהו מאוד קשה לך לעזוב, גם במחיר שתרוקן את הזמן היומי שלך – ולא יהיה לך רגע לעצמך.

אחרי מספר שנים הנחתי לעצמי מראה מול הפנים. הבנתי ששום שכר בעולם לא שווה רגע אחד של הגשמת חלום. אמרתי תודה על ההזדמנות ושמתי את כל כולי בעולם הקולינרי. ידעתי שלצד האוכל הטעים והמנות המעוצבות, עליי לשים דגש על חוויית הלקוח במקום, אני רוצה שכל אחד שמגיע אליי לא ירצה ללכת ממני – משום שטוב לו בלב. לא מספיק לי שהמנות מעולות, אני רוצה שיהיה לכם טוב, שתהיו מסופקים ומאושרים מהשהות שלכם במסעדה.

לפעמים אני מסתובב בין אנשים ושומע שיחות אקראיות בהן משבחים את מסעדת פטרה – את המנות, את השירות, את הצוות. אני מתמוגג מהתרגשות. באופן אישי, עבדתי כל כך קשה להגיע לרגע הזה – והאמינו לי, כל אחת ואחת מהצוות ראויים לכל מילה. הם עובדים קשה מבוקר ועד לילה, כדי לעמוד בסטנדרטים הראויים לכם.

בשבילי, פטרה זה חלום שהתגשם. חלמתי להגיש לאנשים אהבה על הצלחת. כשהסועדים נהנים מאוכל, עבורי זוהי הפסגה, ברגע שאתם מאושרים – הלב שלי מתפוצץ משמחה – ואני מתחייב לעשות את הכל כדי שתיהנו כאן כל פעם מחדש.

 

בהערכה גדולה

סימו בן חובל, בעלים

גלריית תמונות

שתפו!

מפת הגעה

תגובות

דילוג לתוכן