
שר הנגב והגליל לנתניהו: "אם לא נפעל עכשיו – נאבד את קו העימות"
שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, שיגר מכתב דחוף לראש הממשלה

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, שיגר מכתב דחוף לראש הממשלה

פיקוד העורף עדכן הערב כי בתום הערכת מצב שנערכה הוחלט להשאיר את

דרמה מדינית בניו יורק: למעלה מ-30 ראשי רשויות מכל רחבי מדינת ישראל,













































































