news08.net/ads.txt

KLA ישראל מיבנה חנכה חדר נקי חדש ותגייס 500 עובדים

 

KLA העולמית מדווחת על הכנסות של מעל 9 מיליארד דולר חברת KLA המפתחת ומייצרת מערכות בקרה ומדידה לשוק המוליכים-למחצה והמיקרו-אלקטרוניקה, הכריזה על התוצאות הכספיות לשנה הפיסקלית 2022. החברה, הנסחרת בנאסד”ק, דיווחה על רווח של 3.32 מיליארד דולר, המהווה גידול של כ-60% בהשוואה לשנת 2021. כך מדווח אתר chiportal.co.il.

עוד רשמה החברה הכנסות בסך 9.21 מיליארד דולר, המהוות גידול של כ-33% בהשוואה לאשתקד, עם רווח למניה של 21.92 דולר, בדילול מלא, על בסיס GAAP.

KLA העולמית החלה את פעילותה בישראל ב-1986 וב–2019 רכשה את ‘אורבוטק’ הישראלית, כך שכיום היא פועלת בישראל בשני האתרים העיקריים ששימשו את ‘אורבוטק’: מגדל העמק ויבנה. החברה מעסיקה יותר מ-1,850 עובדים בישראל, וגייסה מתחילת השנה למעלה מ-400 עובדים. בנוסף צפויה החברה לגייס עד סוף שנת 2022 כ-150 עובדים נוספים. על-מנת לעמוד בגידול המשמעותי בכוח האדם הגדילה החברה השנה את שטח משרדיה ב-1,500 מ”ר, ואף חנכה חדר נקי חדש, מהמתקדמים בעולם, בשטח של 2,500 מ”ר. היקף הייצוא של מכונות החברה אשר פותחו ויוצרו בישראל עולה על 1 מיליארד דולר בשנה.

“KLA ישראל, כחלק מ- KLA העולמית, נמצאת בתנופת צמיחה עם גידול משמעותי מרבעון לרבעון, מבחינת היקף הייצור, קליטת עובדים חדשים ווהרחבת המשרדים. למעשה, בהמשך לגידול המשמעותי שנעשה בשטחי משרד וחדרים נקיים בשנה האחרונה, ב-2023 צפוי גידול נוסף בשני הפרמטרים” אומר אורי תדמור, נשיא KLA ישראל, “KLA ישראל נמנית היום עם אחד האתרים המובילים של החברה בעולם, מבחינת יכולות פיתוח וייצור”.

לדברי ניקי הכטר, מנהל הכספים של KLA ישראל: “התוצאות הפיננסיות לשנת 2022 מוכיחות שוב ביצועים יוצאים מן הכלל של החברה ברמה העולמית, עם מוצרים ושירותים שעומדים בליבת הטרנספורמציה הדיגיטלית. הישגים אלה מדגישים את כוח העמידה והעוצמה שלנו כחברה, במיוחד נוכח אתגרים גלובליים בתחום שרשרת האספקה ואי הוודאות הכלכלית העולמית.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן