news08.net/ads.txt

אזרחים ממוצא חצי תימני-חצי מרוקאי יכולים להציל את רוני שזקוקה בדחיפות לתרומת מח עצם

רוני ובן זוגה|38804727_668781866847804_2040296833548288000_o

מצילים את רוני בת ה-27, הזקוקה לתרומת מח עצם בדחיפות! אחוז התאמה הכי גבוה: חצי תימני וחצי מרוקאי אחוז התאמה שני הכי גבוה: שילוב של תימני ויוצאי צפון אפריקה. המתאימים, יוכלו לסייע במתן דגימת רוק פשוטה – ביום גיוס תורם שייערך ב-19.08.2018 בגדרה, עקרון ורחובות.

גדרה – במועדון פיס לנוער “מוזות” רחוב ויצמן 27. שעות פעילות: 08:00-22:00

רוני גדלה  במושב רינתיה כבת הזקונים במשפחה, לצד שני אחים ואחות. בצבא שירתה במשרד ראש הממשלה, שם היא עובדת עד היום. במהלך השנים למדתי הנדסת תעשייה וניהול ובספטמבר הקרוב אמורה להתחתן עם בר, בן זוגה. הכל החל בחודש יוני האחרון, כאשר התחילה לסבול מכאבים בצוואר. הכאבים לא עברו במשך תקופה, במהלכה פנתה למוקד רפואה דחופה ולחדר המיון ובשני המקרים הוסק כי מדובר בכאבי שרירים. היא קיבלה זריקת וולטרן ונשלחה הבייתה. הכאבים לא חלפו, ונוספה להם גם עייפות כבדה. כשתיארה לרופא המשפחה מה שעבר עליה, הוא היפנה אותה לבדיקות דחופות במיון – ומאז השתנו חייה כאשר את בית החולים לא עזבה מאז.

רוני אובחנה כלוקה בלוקמיה חריפה (AML) וחוברה בו במקום לכימותרפיה. “מאז אני מאושפזת בבית החולים שיבא בבידוד מהעולם ונאבקת על חיי. אני זקוקה בדחיפות לתרומת מח עצם כדי שאוכל להחלים ולהמשיך את הסיפור שלי”, היא אומרת.

 לאתר האינטרנט “מצילים את רוני”: https://www.save-roni.co.il/

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן