אבן הפינה לבית הקבע החדש של שבט הצופים “עתיד” הונחה השבוע ברחוב אמיר דרורי 3 בחולון, בטקס חגיגי בהשתתפות נציגי העירייה, הנהגת תנועת הצופים, בוגרי השבט, חניכים ומשפחות.
עבור חברי השבט מדובר ברגע משמעותי במיוחד: שבט “עתיד” פועל בחולון כבר למעלה מ־20 שנה, ומאז הקמתו מקיים את פעילותו מתוך מקלט ציבורי ששימש לאורך השנים כבית לפעילות החינוכית, החברתית והקהילתית.
השבט מונה כיום כ־450 חניכים וחניכות, והמבנה החדש צפוי לאפשר לו לפעול לראשונה במתחם ייעודי ומותאם לצרכיו, לאחר שנים של פעילות בתנאים מוגבלים.
שבט “עתיד” משתייך להנהגת החוף של תנועת הצופים, הכוללת 18 שבטים ופועלת בין היתר בחולון, ראשון לציון, בת ים, אזור, באר יעקב, בית דגן וניר צבי.
ראש הנהגת החוף, עידו ראז, אמר כי מדובר ביום היסטורי עבור השבט. לדבריו, “במשך יותר משני עשורים פעל השבט מתוך מקלט ציבורי, והפך לבית חינוכי וערכי עבור מאות חניכים וחניכות. הנחת אבן הפינה מסמלת לא רק הקמת מבנה חדש, אלא את המשך ההשקעה בדור העתיד ובקהילה המקומית.”
◼️ חדשות חולון והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








