בשעה 09:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על 2 ילדים שנכוו, ככל הנראה לאחר שהדליקו אציטון, במוסד חינוכי בירושלים.
חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם, 2 פצועים בהם: נער כבן 13 במצב בינוני עם כוויות בפלג גופו העליון ו-1 במצב קל.

משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות פציעתם של שני תלמידי מוסד חינוכי בשכונת גוננים בירושלים.
מבירור ראשוני עולה כי ככל הנראה מדובר בהתלקחות שנגרמה ממשחק בחומר כימי (אציטון), וכתוצאה מכך אחזה אש במעורבים.
כוחות משטרה במקום האירוע החלו באיסוף ממצאים וחקירת המקרה נמשכת.
◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









