במסגרת המחזור ה-18 בליגת דן 1 נערים ג', ניצחה הפועל גדרה – מועדון הכדורגל עם המאמן מני שחר את הפועל מרמורק בתוצאה 6-0 והביאה שוב כבוד לגדרה.

זהו נצחונם ה-6 ברציפות של אריות השפלה הממשיכים להראות התקדמות ממשחק ולמשחק. האדומים מגדרה שלטו במשחק ללא עוררין. במחזור הבא, יצאו אריות השפלה למשחק מאתגר ביותר נגד בית שמש. נאחל להם המון בהצלחה.
כובשי השערים: איתי בניה, אורי בייסה, איתי לישאור ורועי גוטמן.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








