news08.net/ads.txt

אריאל עמר מ-כיכר העיר עוז נעצר בגין תקיפת שוטרים בירושלים – ושוחרר. ידידתו שליוותה אותו מתארת מסע ייסורים

אריאל עמר (כיכר העיר עוז) נעצר לפני מספר ימים בגין תקיפת שוטרים בירושלים וממשיך להיחקר בתחנה בעיר הבירה >> כידוע, חבר הכנסת עופר כסיף (הרשימה המשותפת) הותקף על ידי שוטרים לאחר שהניף את דגל פלסטין בהפגנה בשייח ג’ראח במזרח ירושלים. עוזרו הפרלמנטרי, אריאל עמר אשר מוכר בגזרה הפוליטית מרשימת ‘כיכר העיר עוז’ ברחובות, הוכה ונעצר. משטרת ישראל טענה כי “השניים סירבו להישמע לשוטרים ובשלב מסוים כשניסו להסיר את הדגלים מידיהם, הם החלו לתקוף את השוטרים, שנאלצו לעצור את אחד מהם”.

הימים האחרונים לא היו פשוטים עבור הפעיל החברתי. “אתמול ליוויתי לחקירה בתחנת המשטרה במזרח ירושלים, את עוזרו הפרלמנטרי של חבר הכנסת עופר כסיף”, כתבה ידידתו, תושבת רחובות. “החקירה נקבעה בעקבות מעצרו של העוזר במהלך ההפגנה בשייח ג’ראח ביום שישי האחרון, במסגרתה הוא נעצר, הובהל למיון בעקבות מכות חזקות שקיבל בגפיים ובראש כאשר הוא אזוק בידיים וברגליים ובסופו של דבר שוחרר. לא אכביר מילים על המעצר המגוחך והאלים הזה. אני רוצה רק לספר לכם על דבר אחד “קטן” מאתמול שבעיניי הוא התמונה כולה.

“העוזר זומן ל 11:00, נכנס לחקירה ב 13:20 ויצא ממנה לאחר 17:00. מרבית הזמן הזה נדרש ממנו להמתין עם טלפון כבוי ומלווה בשוטר, כן – גם לתא השירותים. הכניסה העלובה והנוראית למראה לתחנת המשטרה מכילה מספר קטן של מדרגות שאינן מוצלות, לאחריהן מבואה מסריחה וצפופה בה עומד שומר והיומנאי. בשלב מסוים ניגשתי לשם כדי לברר למה הכל לוקח כל כך הרבה זמן. במבואה עמדו 3-4 שוטרים מצויידים באלות, אקדחים ועוד מיני נשקים שלא הכרתי. אחת מהן הייתה שוטרת יהודיה. בפתח הקטן והמסריח לפני הבידוק עמדו 3 אזרחים ערביים שחיכו להיכנס על מנת לקבל תעודת יושר כדי להתחיל לעבוד. לא מצא חן בעיניי השוטרת שהמתנו בריבוע המוצל היחידי האפשרי והיא צעקה על כולנו לרדת למדרכה הרותחת. אחד מהערבים אמר לה שחם והיא ענתה בליווי תנועות ידיים של סילוק ואיום “אמרתי למטה נכון?? אמרתי למטה! אל תרים את הקול שלך עליי ואל תדבר אליי בערבית!!” (מיותר לציין שהוא לא הרים כלל את הקול ודיבר בשפת אימו…). צריך להוסיף על כך? אגב, היום הוא זומן שוב להמשך חקירה. כבר 3 שעות בפנים ועוד היד נטויה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן