כונני מד"א-הצלה דרום הוזנקו על ידי מוקד תגובה מיידית של מגן דוד אדום לאירוע של נפילה מגובה ברחוב מרטין בובר באשדוד.
כונני מד"א-הצלה דרום שלמה מילר, חיים שטראוס ודוד אלמליח שהגיעו למקום מספרים: בהגיענו למקום הבחנו באדון כבן 89 שרוע על הרצפה בחצר ביתו לאחר שנפל מגובה 3 מטר בעת שגזם עצים והוא סובל מחבלות ראש וגפיים .
יחד עם צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני הכולל חבישות וקיבועים והוא פונה באמבולנס טיפול נמרץ של מד"א להמשך טיפול בחדר טראומה במרכז הרפואי אסותא בעיר כשהוא במצב בינוני.
◼️ הצטרפו לחדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








