ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי מודיע כעת [שני]: ממשיכים להרחיב את סל התמיכה הכלכלי במשרתי ומשרתות המילואים
לדברי ד"ר לסרי, "מאז ה-7 באוקטובר, אנו פועלים במלוא המרץ למען רווחת משרתי המילואים ובני משפחותיהם, כחלק ממדיניותי לעמוד לצדם תמיד – בשגרה ובחירום. כעת אנחנו מוסיפים עוד חדשות טובות: החלטתי ליישם רטרואקטיבית על שנת 2024 את החלטת הממשלה, שבמבחן ההכנסה לא יילקחו בחשבון תגמולי המילואים זאת מתוך הוקרה למשרתי המילואים הרבים באשדוד, והרצון להרחיב את מעגל המשפחות הזכאיות להטבה בשנה שהייתה כה משמעותית ואינטנסיבית עבורן.
הטבה זו מצטרפת לסל ההטבות למילואימניקים הכולל עד עתה: 25% הנחה בארנונה עד 100 מ”ר למפקדי מילואים פעילים, 5% הנחה בארנונה לכלל משרתי המילואים בעלי נכס בעיר ותמיכה רחבה במשרתי המילואים.
בהמשך לכך, הנחיתי לקדם את אישור מועצת העיר לתיקון בחוק ההסדרים כך שמשפחות משרתי המילואים יוכלו להגיש בקשות להנחות בארנונה, מבלי שתגמולי המילואים ייכללו במבחן ההכנסה.
נמשיך לעמוד לצד משרתי המילואים ובני משפחותיהם, ולבנות יחד עיר חזקה ומאוחדת".
◼️ הצטרפו לחדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








