בעידן שבו צעירים רבים מואשמים לא פעם בחוסר מעורבות חברתית, בבאר שבע בחרו השבוע להפנות את הזרקור דווקא אל אלו שמובילים, יוזמים ומשפיעים.
במתחם "מיוזיק סיטי" נערך לאחרונה ערב הוקרה חגיגי למאות מדריכים, רכזים ופעילים מתנועות וארגוני הנוער בעיר, במטרה להוקיר את תרומתם לקהילה ואת העשייה החברתית שהם מובילים לאורך כל השנה.
האירוע, שהופק על ידי מחלקת הנוער העירונית בשיתוף מועצת תנועות הנוער העירונית, הפגיש תחת קורת גג אחת בני ובנות נוער הפועלים במגוון מסגרות התנדבותיות וחינוכיות, לצד אנשי חינוך, נציגי העירייה וראשי ארגוני הנוער.
במהלך השנה האחרונה הובילו בני הנוער פרויקטים קהילתיים, יוזמות התנדבות, פעילויות חברתיות ותוכניות מנהיגות, שנועדו לחזק את החוסן הקהילתי בעיר ולסייע לאוכלוסיות שונות.
באירוע השתתפו ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ', מנכ"ל חברת "כיוונים" איתמר אאורטה, מפקחת מינהל חברה ונוער נסי אברהמי, חבר מועצת העיר אורי כרמל, מנהלת מחלקת הנוער אורטל אזולאי כהן ומנהל תחום תנועות וארגוני הנוער גל אורבך.
רגע השיא של הערב היה טקס הענקת תעודות ההצטיינות לסניפים ולפעילים בולטים, כהוקרה על מנהיגות צעירה, מעורבות חברתית, יוזמות קהילתיות ותרומה משמעותית לעיר ולתושביה.
ראש העיר רוביק דנילוביץ' בירך את בני הנוער ואמר: "בני ובנות הנוער שלנו הם הכוח המוביל של באר שבע. הם בוחרים מדי יום ליזום, להתנדב, להשפיע ולפעול למען הקהילה, ובכך מעצבים את פניה של העיר ואת עתידה. אנו גאים בהם וממשיכים להשקיע במנהיגות הצעירה שמחזקת את החוסן החברתי והקהילתי של באר שבע."
בעירייה מדגישים כי ההשקעה בבני הנוער אינה מסתכמת בפעילות חינוכית בלבד, אלא מהווה חלק מתפיסה רחבה הרואה בדור הצעיר שותף משמעותי בעיצוב עתידה של העיר.
הערב החגיגי הסתיים בהופעה של האמן נדב חנציס, אך המסר המרכזי שנשאר אחריו היה ברור: מאחורי רבים מהמיזמים החברתיים, ההתנדבותיים והקהילתיים בבאר שבע עומדים בני ובנות נוער שבוחרים לקחת אחריות, להוביל וליצור שינוי כבר היום.
◼️ חדשות באר שבע והנגב בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








