news08.net/ads.txt

בן שנה וחצי ננעל בשגגה ברכב ברמלה, כונן ידידים: “הצלתי גם את חיי המשפחה של הילד”

במוקד ידידים התקבלה קריאה אודות תינוק כבן שנה וחצי שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו ברחוב יוספטל ברמלה. אשר כהן, כונן סניף רמלוד, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום.

באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ אשר את התינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב. אשר סיפר: ״אני מתגורר בשכונה סמוכה. הלכתי לישון כדי לאגור כוח לנסיעה בלילה. אחרי מספר דקות קיבלתי קריאה שיש ילד נעול ברכב ממש קרוב אליי. יצאתי מיד מהמיטה עם פיג’מה, ונסעתי ברכב שלי בלי להתארגן או לשים נעלים כדי לחלץ את הילד. עם ערכת הפתיחה חילצתי אותו במהירות. התחושה לחלץ ילד קטן מרגשת אותי כי אני מרגיש שהצלתי גם את חיי המשפחה של הילד. הבן שלי ואני מתנדבים בארגון הרבה זמן ואין ספק שאנחנו שמחים לסייע ולחלץ. אני קורא לאנשים לשמור את המספר 1230 ולהציץ ברכב לידכם כדי לוודא שאין ילד נעול ברכב, ואם כן אז להתקשר למוקד ידידים. האם אמרה שהיא לא הספיקה לנתק את הטלפון של מוקד ידידים וכבר היינו פה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן