תושב רמלה תיעד עובד ניקיון אשר ממשיך לעבוד, על אף ההנחיות הברורות ממשרד הבריאות. כך פורסם הערב (שבת) בחדשות 13. כשנשאל למה הוא בחוץ: "אין לי ברירה, ולא יכול לסכן את מקום העבודה שלו ולכן מסתכן ויוצא החוצה". תגובת עיריית רמלה למקרה: "העירייה מעסיקה קבלן לנושא טיאוט הרחובות. מאז תחילת משבר הקורונה צימצמה העירייה את פעילותם ב-50%. מדובר בעובדים חיוניים בהתאם לתקנות. הנושא ייבדק מול הקבלן".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








