כידוע, אילת נותרה עם סניף דואר אחד בלבד ולאור כך ראש עיריית אילת, אלי לנקרי הודיע היום (רביעי) כי בעירייה "לא מוכנים לקבל זאת". לאחר דיון שקיים לנקרי עם הנהלת דואר ישראל, נודע כי כבר כעת ישנם מכרזים באוויר לשני סניפי דואר נוספים בנוסף לפריסה של 7 נקודות חלוקה ברחבי העיר. לנקרי: "מצב זה אינו מספק אותנו אך הוא מהווה עבורנו נקודת אור. אני שומע את זעקת התושבים, ער למצוקתם של אלה המסתמכים על שירותי הדואר ומבטיח להמשיך לפעול מול הגורמים הרלוונטיים ולהאיץ בהם, עד אשר תושבי אילת יקבלו את השירות המגיע להם".
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








