news08.net/ads.txt

בשבוע הבא: נציגי ועד “רחובות המדע” ייפגשו עם סמנכ”לית הלר בדרישה לפיתוח סביבתי

ידרוש הסברים. אלי בן ברון

יו”ר ועד השכונה, אלי בן ברון וצוות פעילים המובילים את הועד בשכונת “רחובות המדע” ייפגשו בתחילת השבוע עם סמנכ”לית ה.ל.ר, מיטל קופרברג וידרשו להתחיל לפתח את המדרכות בהן הסתיימה הבניה.

ביום ראשון תיערך פגישה במשרדי ה.ל.ר שם ידרוש ועד שכונת רחובות המדע בהנהגת אלי בן ברון לקיים את שהבוטח בתקופת גיא עידו, טרם סיום עבודתו כמנכ”ל החברה. “פיתוח השכונה במקומות מסוימים בהם כבר הסתיימה הבניה טרם החל, למרות שהובטח לנו מזה תקופה ארוכה שייצאו לדרך. מדובר באבנים משתלבות, עצים, ספסלים ופחים דקורטיביים שתורמים לפיתוח הסביבתי והגיעה העת לראות היכן זה עומד”, אמר בן ברון והוסיף: “בפגישות מול העיריה בנוכחות גיא עידו, הובטח כבר לפני חצי שנה שיתחילו בעבודה ומאז אנחנו רק מחכים. יש לא מעט מקומות שהבניה הסתיימה בהן ואפשר להתחיל בפיתוח השכונה ואנו לא מבינים למה ברחובות כמו ‘יובל נאמן, ‘ישראל אומן’, ‘צ’חנובר’ ו’קציר’ שם אין כבר בניה, עוד לא החל הפיתוח. נאמר לנו בזמנו שהשכונה חולקה לשמונה מתחמים כאשר בכל מתחם יתחיל הפיתוח ברגע שיסיימו את העבודה. בפגישה הזו נדרוש לראות למעשה כיצד חולקה השכונה ומהם שמונת המתחמים ומהם לוחות הזמנים בהם תתבצע העבודה. שתקנו מספיק הגיעה העת לצאת לפעולה”. כמו כן, בפגישה ידווחו פעילי הועד על הבעייתיות הקיימת בנגישות לפארק היפהפה שנבנה בשכונה. לדברי הדיירים הנגישות לאימהות עם עגלות תינוק או לנכים בכסא גלגלים אינה אפשרית מרחוב קלמן, מה גם שבמקום אין מעבר חציה, כנדרש בחוק. מ-ה.ל.ר נמסר לתושבים כי הנושא בטיפול וכעת הם ממתינים לקבלת הצעת מחיר מהקבלן. בתוך כך יצוין כי בוועדת הקצאות שטחים שנערכה בשבוע שעבר בראשות ראש העיר רחמים מלול, דנו בין היתר על הקצאות השטח החום בשכונה, אשר הוגדר כשטח דת (במקום בו ממוקם משרד המכירות של ‘אביסרור’) כאשר גם עמותת חב”ד בראשות הרב ישראל וגם התנועה המסורתית בראשות הרב מיקי מבית הכנסת במילאנו, ביקשו להקים שם בית כנסת. השטח החום הנוסף בשכונה בפינת ישראל אומן-יובל נאמן מיועד ל’חלומוטף’ ובית ניצן.

בעייתיות בנגישות לפארק לאימהות עם עגלות תינוק ולנכים בכסא גלגלים

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן