news08.net/ads.txt

גלעד ארדן בביקורו במזכרת בתיה: המשרד לביטחון פנים יתקצב את “עיר ללא אלימות” ב-400 אלף שקלים

ראש מועצת מזכרת בתיה הזמין את השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, בכדי לדון בסוגיות הקשורות לביטחון הקהילתי במזכרת בתיה. בביקורו שהתנהל באווירה טובה, בישר השר כי החליט להיענות לבקשתו של גאון ומזכרת בתיה תיכנס לתכנית הלאומית “עיר ללא אלימות”.

המשמעות היא כי המושבה תתוקצב בסך של 400 אלף שקלים על ידי המשרד לביטחון פנים בנושא זה, קרי 65 אחוז מהעלות של התכנית. מזכרת בתיה תישא ב-35% מהוצאות התכנית. כמו כן, דנו השניים בצורך המיידי בתוספת של שיטור עירוני נוכח האתגרים הביטחוניים ופתיחת תחנת הרכבת במושבה. השר הנחה לבחון באופן מייידי תוספת שיטור ובנוסף בירך על פתיחת התחנה וכן קידום נושא כיבוי האש.

ראש מועצת מזכרת בתיה, גבי גאון: “אני מודה לחברי השר גלעד ארדן על סיור מוצלח יחד עם צמרת משרדו. אנו חולקים חזון משותף בכל הנוגע לחיזוק מערך הביטחון ביישוב ותחושת הביטחון כתפיסה של איכות חיים, ואני פועל ללא לאות בנושא זה”.

הפגישה הינה חלק מסדרת פעולות בהן נוקט גאון כאשר המטרה הבאה הינה תגבור מצלמות, סיורים רכובים וכוח מתנדבים יישובי שיהווה כמשמר אזרחי קהילתי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן