אגף הספורט במועצה המקומית גן יבנה מקדם בימים אלה תוכנית רחבת היקף ללימודי שחייה עבור תלמידי כיתות ה' מכל בתי הספר ביישוב, כחלק ממדיניות לעידוד אורח חיים בריא והגברת הבטיחות במים.
במסגרת התוכנית, שהחלה בחודש יוני בבריכה הצמודה למתנ״ס המקומי, משתתפים כ־400 תלמידות ותלמידים. הפעילות צפויה להימשך גם בחודש ספטמבר בבריכת הקאנטרי, ותכלול שיעורים מעשיים שמטרתם הקניית מיומנויות שחייה בסיסיות, חיזוק הביטחון העצמי במים והיכרות עם כללי בטיחות מצילי חיים.
באגף הספורט מדגישים כי מדובר בהרבה מעבר לפעילות ספורטיבית, אלא במיומנות חיים חיונית התורמת לבריאות הילדים ולתחושת המסוגלות האישית שלהם. התוכנית מלווה בהדרכה מקצועית המותאמת לגיל המשתתפים.
במועצה הודו לצוותי בתי הספר, למדריכי השחייה, להורים ולשותפים השונים על שיתוף הפעולה, וציינו כי ימשיכו להשקיע בתוכניות חינוכיות-ספורטיביות המקדמות אורח חיים בריא ובטוח בקרב ילדי היישוב.
◼️ חדשות גן יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








