גנבו מרחובות כלי רכב – ונעצרו "על חם" סמוך לקרית גת
במסגרת המאבק של משטרת ישראל בתופעת גניבת כלי רכב, ביצעו לוחמי יחידת מג"ן של מרחב נגב, בסיוע היחידה האווירית, לפנות בוקר, פעילות יזומה נגד עבירות הרכוש הפוגעות בביטחון האישי של התושבים.
במהלך הפעילות זיהו השוטרים רכב פרטי, שנגנב מהעיר רחובות, והחלו להתחקות אחר מסלול נסיעתו. בסמוך למחלף קריית גת בכביש 6, עצרו השוטרים את הרכב ובו שלושה חשודים, בשנות ה 20 לחייהם תושבי הישוב תל שבע.
שלושת החשודים נעצרו לחקירה בתחנת אופקים שבסיומה, ועל בסיס חומר הראיות לכאורה שנאסף כנגדם, הם יובאו היום בפני בית משפט השלום בבאר שבע לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.
נזכיר כי השבוע נחשפה גם כנופיית רכוש ברחובות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










