news08.net/ads.txt

דוד סיסו, מנהל מאוחדת ‘רמות דוד’ בקרית גת: “שירותי רפואת הנשים הורחבו”

מאוחדת מודיעה היום (חמישי) על הרחבת השירותים ביחידה לבריאות האשה במרפאת ‘רמות דוד’. לדברי מנהל המרפאה, דוד סיסו, “מאוחדת פועלת כל הזמן להרחבת השירותים לרווחת מטופליה בקרית גת והסביבה. הרחבת השירותים ביחידה לבריאות האשה נעשית לאור הביקוש מצד מטופלינו. מאוחדת תמשיך לקדם את העשייה בעיר קרית גת ולהרחיב את השירותים בה בתחומים נוספים, בהתאם לצרכי קהילה”.

מאוחדת שמה דגש גם על התפתחות הילד במרפאה. לראייה, הפנינג לקידום הבריאות בקרב ילדי מאוחדת בגילאי 5-9 התקיים השבוע ובמהלכו עשרות ילדים, מטופלי מאוחדת, שהגיעו לטיפת חלב, ביצעו סקר בדיקות בריאות שמטרתו פיקוח על ההתפתחות ובעת הצורך תכנית לטיפול ומעקב.

את הפעילות ביצעו אחיות טיפת חלב ב’רמות דוד’ אורה איחילוב ומירב עזרא בסיוע האחות הראשית עיינה דודאי, אשר מדדו לכל ילדה וילד גובה, משקל וכן בדקו את ראייתם, במסגרת זו. לפעילות היזומה סייעה מזכירת טיפת חלב, רימה ורשבסקי.

מנהלת מרחב נגב, עדי בראל: “אין עוררין על העשייה של מאוחדת בקרית גת בכלל ובמרפאת ‘רמות דוד’ בפרט. בנוסף להרחבת שירותי רפואת הנשים, נרחיב את סל השירותים בקהילה ונמשיך לדאוג לבריאות המטופלים תוך שמירה על זמינות תורים ואיכות שירות גבוהה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן