היום (שני) התקיים בבית הספר ממ"ד סיני טקס מרגש באנדרטה שהוקמה בבית הספר על ידי משפחת אוחיון-גולן שבנן ראובן אוחיון הי"ד נפל במלחמת יום הכיפורים בסיני בתאריך 17.10.1973 המשפחה תרמה פרגולה והקימה אנדרטה בבית הספר שבה מתקיים מידי שנה טקס מרגש.

הטקס נערך בהשתתפות משפחתו ומוקירי זכרו של ראובן אוחיון ז"ל, במעמד ראש המועצה, דרור אהרון, שהניח זר אבל מטעם המועצה ונשא דברים, הרב שניאור זלמן קורנט, מרון גולן ובני משפחה וחברים נוספים שהכירו את ראובן אוחיון ז"ל. הטקס מתקיים מידי שנה במתכונת הנוכחית על מנת לכבד את זכרו בבית הספר בו למד בילדותו, יהי זכרו ברוך.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








