הגיע הזמן להקמת בית גאה לכלל קהילת הלהט"ב בעיר – כך הצהיר היום (ראשון) ממלא מקום ראש עיריית רחובות המועמד לראשות העיר זהר בלום.
לדברי בלום, "בפגישתי עם מנכ״ל שותף של ארגון איגי, יוני אביטן, נציגי קוויר בעיר וד״ר אסף אל בר, אני התחייבתי לפעול בשוויון כלפי כל תנועות הנוער בעיר ולהקים בית גאה שיהווה מרכז לקהילה ברחובות תוך יוזמה ומעורבות חברתית".
המרכז יפעל לקרב בין חלקי הפסיפס השונים המרכיבים את הקהילה ואת תושבות ותושבי העיר. כראש עיר ליברלי ושוויוני אפעל למען כלל המגזרים ללא הבדלי דת, גזע ומין.
◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.











