news08.net/ads.txt

הוגשה עתירה מנהלית נגד המועצה; מועצת גן יבנה: “עתירה זו יכולה לגרום לנזק של ממש לתושבים”

חבר מועצת גן יבנה עו”ד מרדכי מוטי יוסף, הגיש עתירה מנהלית נגד ראש המועצה, דרור אהרון בעקבות תלונות התושבים על הארנונה הנגבית על הפרגולות. תגובת המועצה לנושא: “אי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר בעתירה שהוגשה רק כדי לשרת קמפיין פוליטי”.

 

כאמור, על רקע תלונות התושבים, חבר המועצה מרדכי מוטי יוסיף הוסיף כי בשיחות  שהוא עורך עמם, נאמר לו על הקושי שהם חווים כתוצאה מעלייה בתשלומי הארנונה. “לשמוע את הכאב בקולו של א’, פנסיונר, תושב היישוב בן 76 שנים, החי מפנסיה זעומה, שמתלונן באוזניי על שביתו גדל מ-76 מ”ר ל-145 מ”ר רק חיזקה אצלי את ההבנה שמשהו לקוי ולא טוב קורה ביישוב, וכי מחובתי כנבחר ציבור לפעול למענו ולמענכם”. יוסף, הוסיף שהמצפון שלו נקי גם במידה ויפסיד בעתירה. “אני משקיע מזמני, מדמי ומכספי מתוך אהבה גדולה לישוב ולתושבים, ומאמין שרק עם אהבה, לב ענק והמון חמלה ננצח”.

תגובת המועצה לנושא: “מדובר בעתירה מיותרת שלא מחזיקה מים וגם חבר המועצה יודע את זה, אך לפופוליזם אין גבולות. כל תכליתה של עתירה זו הינה לשרת קמפיין פוליטי אישי. בעשותו כך, עתירה זו יכולה לגרום לנזק של ממש לתושבים ולמועצה. נציין כי חבר המועצה אץ רץ להגיש את העתירה לאחר שראה כי בישיבת הנהלת המועצה האחרונה אישרנו הקמתו של צוות מקצועי לבחינת סיווג הארנונה לקראת בנייתה של השכונה החדשה, בחינת תעריף הארנונה הממוצעת למטר מגורים בהשוואה לערים ולמועצות כאמור במסמך המצורף למייל זה (טבלת ארנונה), בחינת הכנסות אל מול הוצאות ובחינת צו המיסים כולו. אי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר בעתירה שהוגשה רק כדי לשרת קמפיין פוליטי, בחוסר הבנה מוניציפלי מוחלט, תוך זריית חול בעיני הציבור. לגופו של עניין, תעריף הארנונה המשוקללת למטר בגן יבנה הינה הזולה ביותר בכל נפת רחובות. תשובתנו המפורטת תימסר לבית המשפט”.

תעריף ארנונה סופי 2020 2 (1)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן