קבוצת הריצה Y run ממשיכה את המסורת מהתקופה האחרונה שבה הם מקדישים מירוצים ברחבי העיר לכוחות הביטחון, החיילים ומשפחות החטופים.
המירוצים הקודמים הוקדשו למשפחת החייל עדי דנן ז"ל שנהרג ברצועת עזה ולאחר מכן גם למשפחת אלוני שכמעט כל בני משפחה חטופים ברצועת עזה, היום, 23.11 חמישי בערב יתקיים המרוץ לזכרה של החיילת קים דוקרקר ז"ל ה' יקום דמה שנרצחה במסיבה ברעים.

קבוצת הרצים תתכנס ברחבה בקניון רוגובין בשעה 19.30 וחצי, משם הם ייצאו לריצה של שבעה ק"מ ברחבי העיר ולאחר מכן הם ישובו לנקודת הריצה ההתחלתית, בשעה 20:30 וחצי הם ייפגשו עם האב ישראל דוקרקר כדי לחזק אותו ואת בני משפחתו.

חברי קבוצת הריצה יגיעו עם חולצות כחול לבן "אנחנו ננצח", ישאו דגלי ישראל ושלטים בידיהם.
הציבור מוזמן להשתתף.
◼️ לקבוצת חדשות יבנה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








