יו"ר הכנסת אמיר אוחנה ושר הרווחה יעקב מרגי, השתתפו היום [ראשון] בהלוייתו של סמל אסף זמיר בבית העלמין הצבאי בדימונה. אסף זמיר ז"ל, לוחם שריון בגדוד 53, עוצבת 'ברק' (188), נפל בקרב בדרום רצועת עזה, בן 19 בנופלו.

בני ביטון ראש העיר ספד לו בפייסבוק: "דימונה מרכינה ראש. סמל אסף זמיר ז״ל נפל בקרב ברצועת עזה. אסף, בנם של ירדן ומירי זמיר, בן למשפחת זמיר הענפה, אנשי צבא וכוחות הביטחון, נכדו של השוטר המיתולוגי שלמה זמיר, אח לרותם וגפן. עלם חן, שקט וצנוע עם כבוד גדול לזולת, אסף אהב תמיד לעזור לכל מי שהיה צריך, סיים את לימודיו בתיכון זינמן בהצטיינות רבה והיה אהוב ומוערך על כל קרוביו. בן 19 היה בנופלו. דימונה כואבת ומחבקת את המשפחה היקרה באובדנה הכבד".
◼️ הצטרפו לחדשות דימונה, ערד, ירוחם, ים המלח בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








