news08.net/ads.txt

המיזם החינוכי שחיבר את ראש המועצה, ניסים גוזלן, לתושבי העיר

ראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן, שיתף בחשבונו הפרטי בפייסבוק על מיזם שהגיע לאוזניו, והחליט לקדם אותו יחד עם תושבי העיר. התושבים אילנה, ודן סלומון הציגו בפניו יוזמה בשם: “נוער שותה מים ודעת”, המדובר במיזם חינוכי בנושא מדעים בתכנית רב תחומית סביב נושא המים, האנרגיה, הים והסביבה. התכנית משלבת חקר, התנסות, למידה, סיורים ועוד, תוך חיבור למקורות המים הסובבים את באר יעקב.

יט לאמץ את המיזם הלימודי בבאר יעקב. בפוסט שרשם: “אני סבור כי הליווי המקצועי שיקבל צוות המדעים שלנו, יחד עם החוויה וההתנסות אותה יחוו התלמידים, יובילו לשיפור הישגים ופיתוח יוזמות חדשות בקרב ילדי באר יעקב. אז לאחר שהנושא התבשל אצלנו מספר חודשים, זה הזמן לשתף אתכם שיצאנו לדרך!. אני מבקש להודות בראש ובראשונה לאילנה ודן סלומון על היוזמה הנהדרת. כמו כן, למנכ”ל רשת עתיד, מנשה סמירה, לד”ר יהל שחר מנהל התיכון, עירית פררה, יולי ארגמן ולצוות החינוכי הרחב על שיתוף פעולה פורה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן