קציני צה״ל מהמנהל האזרחי ויחידת הפיקוח, יחד עם כוחות צה״ל מחטיבת אפרים וכוחות מג״ב איו״ש פעלו בחטיבת אפרים להריסת מתחם חממות ומבנה בלתי חוקיים בכפר שוויכה שבחטיבת אפרים, לאחר שמחבלים ביצעו בחסותם ירי לעבר יישובים ישראלים.
אתמול (ד'), ביצעו קציני צה״ל מהמנהל האזרחי ויחידת הפיקוח, יחד עם כוחות צה״ל מחטיבת בנימין פעילות אכיפה נגד שישה מבנים פלסטינים שנבנו בניגוד לחוק בכפר שוקבא.
בנוסף, אכף המנהל האזרחי, תחת אבטחה של חטיבת שומרון, בניין מגורים פלסטיני שנבנה ברוג׳יב בניגוד לחוק.
הפעולות שנעשו הן חלק ממאמץ מתמשך לשמירה על ביטחון התושבים והסדר באזור. המבנים נהרסו לאחר שנבנו באופן בלתי חוקי וחלקם במיקומים שמהווים איום על היישובים הסמוכים.
◼️ הצטרפו לחדשות מהארץ ומהעולם בווטסאפ לחצו כאן
■ הצטרפו לחדשות מלחמה בישראל חרבות ברזל בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








