news08.net/ads.txt

העיצומים החריפו: עובדי אגף תחזוקה וגינון, פיקוח בניה ופיקוח וטרינרי הצטרפו לשביתת ועד העובדים החלקית

עיריית רחובות

“לצערי, העיצומים מחריפים – אגף תחזוקה וגינון, פיקוח בניה ופיקוח וטרינרי מצטרפים לעיצומים” – כך אמר הבוקר (שני) יו”ר ועד העובדים, רמי מדהלה ל”רחובות היום”.

כפי שפורסם אתמול לראשונה ב”רחובות היום”, רמי מדהלה, שיגר אל ראש העיר, רחמים מלול הודעה באמצעות הדואר האלקטרוני בנושא החרפת העיצומים. לפני משלוח ההודעה ניסו אמיר ירון ועודד עמרם לפשר בין הצדדים, מדהלה התנה את הקפאת העיצומים בכך שראש העיר ייעתר להיפגש עמם בכדי לדון בהסכם ומשלא שבו אליו עם תשובה חיובית נשלח המכתב.

החריף את העיצומים. רמי מדהלה, יו"ר ועד העובדים
החריף את העיצומים. רמי מדהלה, יו”ר ועד העובדים

“לאור ישיבת ועד העובדים שנערכה היום בבוקר אנו פותחים בעיצומים”, כתב ובהמשך פירט את האגפים אשר לא יעניקו שירות לציבור החל מאתמול לרבות: אגף המיסים, עובדי העירייה המושאלים לתאגיד המים יצורפו לעיצומים, לא תהא קבלת קהל במחלקות הגביה, אגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני, לא תהא אכיפה של תנועה, איכוה”ס ושילוט, המוקד העירוני יופעל במתכונת חירום בלבד ועובדי עירייה המושאלים לחברה העירונית יחלו בעיצומים.

אם לא יהיה ניסיון הידברות, מחר לא תתקיים קבלת קהל בכל בניין העירייה, גם אחר הצהריים וביום רביעי יתקיימו העיצומים גם באגף התברואה.

מעיריית רחובות נמסר בתגובה: “נמשיך לנהל את ענייני העיר בצורה אחראית ושקולה מתוך דאגה לתושבי העיר, בהתאם ליכולות התקציביות ומתוך אהבה גדולה לעובדי העירייה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן