השבוע (שני) תרגלו כוחות עוצבת 'הגליל' (91) בגליל המזרחי תרחישי הגנה ומעבר משגרה לחירום.
התרגיל התקיים בשיתוף פעולה עם כוחות משטרה, מחלקות הגנת היישוב, מד"א וגורמי ביטחון נוספים.
אוגדה 91 מנהלת קרב הגנה בגבול לבנון לצד מאמץ תקיפה והשמדת האויב באמצעות סגירות מעגלים מהאוויר ומהקרקע והכנה למגוון תרחישים, בהגנה ובהתקפה.
התרגיל נועד לשפר את כשירות ומוכנות הכוחות הלוחמים והמפקדות, לתרגל את יכולות הפעלת האש, קבלת החלטות מבצעיות בשטח, טיפול ופינוי פצועים והידוק שיתופי הפעולה בין הגופים השונים.
◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן
■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן
◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










