news08.net/ads.txt

הפיצוץ סמוך לאולם השמחות ברחובות: מטען החבלה הוטמן טרם האירוע

חבלני המשטרה וחוקרי הזיהוי הפלילי במחוז מרכז סיימו לשחזר את מאפייני מטען החבלה שהוטמן והופעל בערב חמישי סמוך לאולם ברחובות ונשללה השלכת רימון. ימ”ר מרכז ושוטרי תחנת רחובות פתחו בערב חמישי בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר פיצוץ סמוך לאולם ברחובות.

מבדיקת הממצאים בשטח ע”י חבלני המשטּרה וחוקרי הזיהוי הפלילי עלה, כי מדובר בפיצוץ שמקורו במטען חבלה שהוטמן טרם האירוע והוסלק בחדר המתנה הסמוך לאולם, כאשר פריט האמל”ח הופעל בעת שנכחו בו הכלה וחברותיה, שנפגעו עפ”י גורמי רפואה באורח קל. כאמור, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז המרכז, במסגרתה ממשיכים באיסוף ומיצוי ראיות במגוון אמצעים העומדים לרשות המשטרה, בתאום יחידות משטרה נוספות במחוז דרום ומרחב לכיש, במטרה לחשוף את זהות המעורבים ולמצות את מלוא חומרת הדין עמם.

כזכור, תחילה הודיעו גורמים שונים בכוחות הרפואה וההצלה כי מדובר ברימון שנזרק לעבר המקום. ביום חמישי בערב התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על פצועים מאירוע אלימות בגן אירועים ברחובות. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו במקום טיפול רפואי ל 5 פצועים באורח קל.

מאיחוד הצלה נמסר: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לשמונה נפגעים קל כתוצאה מאלימות ברחוב גד פיינשטיין ברחובות. עד כה פונו מהזירה באמבולנס איחוד הצלה לבית החולים גבר ואישה וילד בן 4. יוני עוזיהו, חובש ודובר מרחב שפלה באיחוד הצלה מסר: “כשהגענו למקום עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה נמסר לנו כי נשמע פיצוץ עז ובעקבות כך צעירה נפצעה בינוני ושבעה נוספים נפצעו קל. הענקנו להם סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הם פונו בבתי החולים – חלקם פונו באמבולנס של איחוד הצלה”.

שמיר אסף הרופא: 3 פצועים הגיעו למלר”ד לפני זמן קצר מהאירוע ברחובות, מצבם קל, מטופלים בדקות אלו.

ממשטרת ישראל נמסר: “המשטרה פתחה הערב בבדיקת נסיבות פיצוץ פריט אמל”ח באולם אירועים ברחובות. המשטרה פתחה כעת בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לפיצוץ פריט אמל”ח, במהלך חתונה באולם אירועים ברחובות. עפ”י גורמי רפואה, במקום מטופלים 5 באורח קל. בתוך כך, שוטרי תחנת רחובות במקום וחבלן משטרה בוחנים את הממצאים, לבחינת הרקע והנסיבות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן