שדרות בגין בירושלים ממשיכות להשתנות: משרד התחבורה ועיריית ירושלים, באמצעות חברת מוריה, השלימו שלב משמעותי נוסף בפרויקט נתיבי התחבורה הציבורית בציר המרכזי בעיר.
ביום שישי האחרון הושלם שלב עבודות במקטע שבין מחלף ליפתא לשדרות גולדה מאיר, ובמקום הופעל הסדר תנועה חדש. במסגרת העבודות שבוצעו בצדו המזרחי של המקטע נכללו עבודות חציבה, כיסוי וחיפוי, הטמנת תשתיות והכשרת התוואי להמשך ביצוע הפרויקט.
הסדר התנועה החדש נועד לאפשר את המשך העבודות בצדו המערבי של המקטע במהלך החודשים הקרובים, כאשר לפי לוחות הזמנים העבודות באזור צפויות להימשך עד חודש ספטמבר.
במשרד התחבורה ובעיריית ירושלים מציינים כי בתוך כחודשיים צפוי המקטע להיפתח לתנועה מלאה בארבעה נתיבים. בהמשך צפויות להתבצע עבודות נוספות, בהן הנפת גשרים והקמת שבילי אופניים, כחלק מהרחבת מערך התחבורה והנגישות לאורך הציר.
לקראת עבודות אלה צפויות סגירות תנועה נקודתיות, והודעות על כך יימסרו לציבור מראש.
פרויקט הנת"צ בשדרות בגין נועד להוסיף נתיב תחבורה ציבורית לאורך הציר, לשפר את מהירות ואמינות האוטובוסים, לחזק את הקישוריות בין שכונות ירושלים ולצמצם בעתיד עומסי תנועה.
השלמת כלל העבודות בפרויקט מתוכננת לרבעון הראשון של שנת 2027.
◼️ חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








