הרמטכ״ל, אייל זמיר, קיים אתמול (שבת) דיון לאישור תוכניות להעמקת התמרון בלבנון, בהשתתפות פורום המטה הכללי, מפקדי האוגדות ומפקדי החטיבות הפועלות בגזרת הצפון.
במהלך הדיון הדגיש הרמטכ״ל כי הזירה הצפונית משתלבת במערכה הכוללת מול חיזבאללה ואיראן, וציין כי מדובר במערכה ממושכת: “המערכה מול חיזבאללה רק החלה – בתום המערכה באיראן חיזבאללה יישאר לבד ומבודד”.
לדבריו, בשבועות האחרונים תקף צה״ל למעלה מ־2,000 מטרות, השמיד עשרות מחסני אמצעי לחימה וחיסל מאות מחבלים. “המסר ברור: אין מקום בטוח למשטר ושלוחיו, וכל איום על אזרחי ישראל ייתקל בתגובה נחושה, מדויקת ועוצמתית”, אמר.
עוד ציין כי צה״ל נערך להעמקת התמרון והרחבת התקיפות בהתאם לתוכנית סדורה, במקביל לחיזוק קו ההגנה הקדמי להגנה על תושבי הצפון.
“לא נפסיק עד להרחקת האיום מהגבול והבטחת ביטחון ארוך טווח לתושבי הצפון”, הדגיש הרמטכ״ל.
◼️ חדשות מלחמה בישראל וענייני ביטחון בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









