news08.net/ads.txt

הרשימה המלאה: מועצת באר יעקב פתחה את הרישום למסגרות הצהרונים

ראש מועצת באר יעקב, ניסים גוזלן, וסגנו, מחזיק תיק המתנ”ס, נועם ששון, החליטו לפתוח את הרישום מחדש בכל מסגרות הצהרונים ובפרט בצהרוני הגנים.
להלן המקומות: מרגנית נופר דפנה, שקנאי ינשוף, סביון חצב וסחלב, יצחק לוי דולב. הרישום יתאפשר עד ליום 9.9.2020 ובמסגרתו תינתן אפשרות בחירה להתחיל את הצהרון (ואת התשלום) רק אחרי חופשת סוכות, זאת בין היתר בשל העובדה כי במועצה מבינים שבתקופת הקורונה ישנו קושי לשאת בעול התשלומים ומשפחות רבות מבקשות לחסוך את עלות הצהרון שממילא כמעט ולא מתקיים בתקופת החגים.
כמו כן, במועצה צופים כי צעד זה יוביל לגידול משמעותי במספר הנרשמים ובכך יסייע בפיצול המסגרות.
גוזלן הסביר כי האיחוד הנוכחי של הגנים בצהרונים אינו אולטימטיבי בתקופת הקורונה אך יחד עם זאת חייב להיות הגיון כלכלי סביר בפתיחת מסגרת צהרון. לאחר סיום הרישום החדש יתקבלו החלטות בהתאם לנתונים שיתקבלו.
בנוסף, הנחו את המתנ”ס לגייס כבר מהיום תגבור בכוח האדם ובצוותים על מנת להפריד את הצהרונים באופן מיידי ולתת מענה בטוח לילדים ולהורים. הודעות מתאימות יימסרו להורים על ידי המתנ”ס.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן