בגזר דין שניתן היום (חמישי) על ידי סגן נשיאת בית משפט השלום ברחובות, השופט מנחם מזרחי, נקבע כי גנבי בלוני גז, יקבלו חצי שנת מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, קנס כספי בסכום 1,000 שקלים וכן קנס נוסף בסכום זהה שיועבר כפיצוי לקורבן שנגרם לו הנזק.

פרטי המשפט מתייחס לחודש יולי 2015 כאשר בשעת בוקר מאוחרת הגיעו החשודים, תושב אור יהודה, בן 38 ותושב ראשון לציון, בן 21 אל בניין מגורים ברחוב מורדי הגטאות 8 ברחובות. השניים ניגשו לכלוב מיכלי הגז של הבניין, שברו את המנעול והעמיסו לרכבם מסוג רנו קנגו שלושה בלוני גז במשקל של 48 קילוגרמים אשר שוויים 2,990 שקלים. מאז המקרה התנהל כנגד השניים משפט שהסתיים כאמור רק היום בהסדר טיעון ובעונשים מקלים לכל הדעות.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








