
בית הכנסת ע"ש משה שעיה נחנך בבית המדרש החדש של בית הספר אמית עמיחי
ארבע שנים אחרי שאושר על ידי סגן שר החינוך לשעבר, אבי וורצמן, לבנות בית מדרש, נחנך בית הכנסת ע"ש משה שעיה בבית המדרש החדש של בית הספר אמית אמיחי. האירוע התקיים ביום חמישי האחרון במעמד ראש העיר רחמים מלול, מחזיק תיק מורשת ויו"ר רשימת הבית היהודי ברחובות, אמיתי כהן וסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום אשר היו שותפים למהלך כולו לאורך השנים. אמיתי כהן: "אני נרגש ושמח לראות שהעבודה המאומצת השתלמה ושיחד עם בית הספר ייהנו מהמבנה קהילת שמחת משה שברוך ה' גדלה יום יום ומכניסה לקהילתה משפחות, צעירים וצעירות. אני מבקש להודות לראש העיר רחמים מלול, לסגן ראש העיר מחזיק תיק החינוך זהר בלום על שיתוף הפעולה שהביא לרגע מרגש זה וכן לאבי וורצמן סגן שר החינוך ולרב שמעון שושן ראש ישיבת אמית עמיחי על שיתוף הפעולה ואירוח בית הכנסת בבית הספר".
כהן אמר במעמד המכובד: "משפחת שעיה, מקימי בית הכנסת, וועד בית הכנסת וכל הקהילה היקרים, זכיתם להקים מפעל קהילתי מרגש לזכרו של משה שאהבתו הגדולה לכל אדם מקרינה וחקוקה בפועלכם, המשיכו בדרככם ועשייתכם ותזכו לנחת". בשלהי אוגוסט 2011, נקבע מותו של משה שעיה ז"ל, בטרם עת לאחר שהיה מעורב באירוע טרגי במיוחד. שעיה ז"ל עבד לפרנסתו בבניין שבשכונת 'אחוזת הנשיא' ברחובות. במהלך עבודתו מעד מהקומה ה-17 – ונפל אל מותו, רק חודש לאחר שנישא. מאז עושה משפחתו רבות למען הנצחת שמו.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








