בעקבות ממצאי זיהום PFAS בקרקע ובמי התהום: השרה להגנת הסביבה קיימה הבוקר סיור מקצועי בשטח שדה דב
השרה עידית סילמן הגיעה הבוקר לשטח יחד עם הצוותים המקצועיים של המשרד לבחינת ממצאי הזיהום, ניהול הסיכונים והצעדים שננקטים לשמירה על בריאות הציבור.
השרה להגנת הסביבה, עידית סילמן: "הגעתי הבוקר לשטח שדה דב יחד עם גורמי המקצוע של המשרד כדי להבין לעומק את ממצאי הזיהום ולוודא שניהול הסיכונים מתבצע בצורה מקצועית, אחראית ומבוקרת. בריאות הציבור וההגנה על הסביבה הן קו אדום, וכל החלטה תתקבל על בסיס נתונים, פיקוח ושקיפות מלאה".
הסיור נערך על רקע ממצאים ראשוניים של תרכובות PFAS בקרקע ובמי התהום בשטח שדה דב. במהלך הסיור הציגו גורמי המקצוע של המשרד לשרה את ממצאי הבדיקות, את תכנית הרחבת החקירות והניטור, ואת צעדי ניהול הסיכונים שנקבעו, זאת תוך שיתוף פעולה עם כלל הגורמים הרלוונטיים ובמטרה להבטיח טיפול יסודי בזיהום תוך שמירה על בריאות הציבור והסביבה.
◼️ חדשות תל אביב יפו בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








