news08.net/ads.txt

תוכן שיווקי | כל הפתרונות עם יתרונות תחרותיים VS הלוואות בערבות מדינה

כדאי לדעת שישנם פתרונות יותר טובים ממסלול הלוואות בערבות מדינה לעסק, שהם בעלי יתרונות שמאפשרים תנאים הרבה יותר טובים במסלולים של הלוואות לפתיחת עסק חדש או הלוואות להרחבת העסק. כל הפרטים כאן ומיד.

תשאל היום כל ילד בישראל כיצד בעל עסק יכול להרחיב אותו, או כיצד הוא יכול לפתוח עסק חדש, התשובה היא מובנית בשאלה: הלוואות בערבות מדינה, אבל המציאות יוצרת תמיד את הבלתי אפשרי ברמת ההיגיון, וכך זה גם כאן, אציג לכם כאן את האפשרויות היותר טובות לקבלת הלוואות לפתיחת עסק חדש, או לקבל הלוואות להרחבה לעסק שהוא פרויקטים, קמעונאי או סיטונאי. וכל זאת ובלבד שתעמוד בקריטריונים הידועים שיאפשרו לך לעבור את הקרנות הבאות, נגדיר כאן ונאמר שבסופו של דבר כל הקרנות דורשות את אותן דרישות חשובות שיאפשרו את האישור של קבלת הלוואות.

הלוואות לפתיחת עסק חדש

דבר ידוע הוא שהלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש הן המסלול הראשון שהוא אפשרי לכל יזם ויזם בישראל שרוצה לפתוח עסק חדש, אין אפשרות לעקוף את המסלול הזה של הלוואות לפתיחת עסק חדש, אבל לא פעם בבדיקה מקצועית של היזם אני מבין שהוא אינו זכאי לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתוח עסק, מאחר והוא אינו עובר את תנאי הסף הידועים לכל ושהזכרנו אותם בסרטון של “מי זכאי לקבל הלוואות בערבת מדינה” וכאן בדיוק המקום בו נפתחות דלתות אחרות, אנחנו לא נציג כאן את כל הפתרונות, אלא נציג רק את הפתרונות התחרותיים שהם יותר טובים עבור יזמים שרוצים לקבל הלוואות לפתיחת עסק חדש, או להרחבה לעסק.

מי לא רוצה לקבל הלוואות לפתיחת עסק חדש ללא ריבית? הרי כל יזם בר דעת ברגע שהוא ישמע זאת הוא יעדיף אותן, וכאן יש היום שתי קרנות מקסימות ומדהימות שהגדולה מבניהן נותנת הלוואות לפתיחת עסק חדש ללא ריבית עד לגובה של מאתיים וארבעים אלף שקלים, והשנייה נותנת הלוואות לפתיחת עסק חדש ללא ריבית בסכום של עד מאה אלף שקלים.

קרנות אלו פועלות במהירות שיא מול כל יזם ויזם שרוצה לפתוח עסק, עושות את הבדיקה הכי מקצועית, הכי רצינית שיש, הקרנות בודקות היטב את היזם ואת היכולות המקצועיות שלו להצליח להחזיק עסק טוב בישראל, הקרנות בודקות היטב את טיב העסק שהוא רוצה לפתוח, את סוג העסק, ואת ההתאמה של המיקום הנבחר על ידי היזם, הקרנות בודקות את הסכומים הנדרשים לו באמת, ופשוט עוזרות ליזם לפתוח את העסק, הסכום שמאושר ליזם שרוצה לפתוח עסק הוא הסכום שהוא צריך. קרנות אלו הן בית חם לכל דבר, וכל מה שהקרנות הללו רוצות לעשות זה ” שנחיה בעולם טוב שנותן ללא בקשת תמורה”.

חשוב לדעת שקרן נתן נותנת הלוואות לפתיחת עסק חדש עד מאה אלף שקלים בשלושים ושישה תשלומים, ונדרש להביא ערב אחד להלוואה. כל הלוואה של מעל מאה אלף מוסיפה דרישה נוספת לערב שני. הלוואות של מעל מאה אלף שקלים ניתנות בשישים תשלומים ללא ריבית, הלוואות לפתיחת עסק ללא ערבים אינן מאושרות גם אם היזם מקבל אישור להלוואות.

לעומת זאת הלוואות לפתיחת עסק חדש מקרן סולם יעקב ניתנות גם ללא דרישה מוחלטת של ערב להלוואה לפתיחת עסק חדש, הלוואות מקסימליות בקרן סולם יעקב עומדות על מאה אלף שקלים בשלושים ושישה תשלומים.

הלוואות לעסק  לצורך פיתוח

האפשרות הטובה ביותר והמתחרה ביותר של הלוואות לעסק בערבות מדינה היא קרן עוגן הלוואות לעסק, זו קרן שפרצה לעולמינו בסערה, קרן שמשתפרת כל הזמן ופתחה מסלולים רבים ומגוונים לבעלי עסק בעלי וותק של פעילות עסקית ובהתאם לכך היא נותנת תנאים טובים יותר או פחות טובים, צריך להבין שנדרשת חלופה תחרותית להלוואות בערבות מדינה, ובוודאי חלופה טובה. אציין כאן שיש לקרן עוגן חסרון אחד גדול בדמות ערב חיצוני, לא פעם זו בעיה שמפריעה לי להגיש יזמים מאחר וזה קשה למצוא ערב להלוואה לעסק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן